een wondermooie dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu een wondermooie dag - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

een wondermooie dag

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

09 Oktober 2023 | Canada, Niagara Falls

Verwachtingsvol hebben we uitgekeken naar deze dag, Onze reis vervolgen we naar de Niagara Watervallen.

Eerst getankt en een ontbijtje gegeten, het weer viel in eerste instantie mee, er was een zonnetje en en het was droog.

De temperatuur was wel erg gezakt van 30 graden donderdag was het nu nog maar 9 graden.

Dus hebben we besloten toch even op zoek te gaan naar een jas, want die hadden we niet bij ons en omdat ze ook weer regen opgaven was een vest echt niet voldoende

Bij een winkelcentrum gestopt en een warme jas aangeschaft waar we later op de dag wel erg blij mee waren.

Om drie uur aangekomen bij onze B[e-38]B House Ellis, erg leuk en weer een vriendelijke gastvrouw.

Daarna naar de watervallen, wat een wondermooie, onbegrijpelijke schoonheid en kracht. Het is gewoon niet onder woorden te brengen wat ons gevoel was bij het aanschouwen van dit wereldwonder, kippenvel moment met veel emotie om dit te mogen zien. De foto's spreken voor zich.

Wat we ook bedacht hadden van te voren, het is duizendmaal indrukwekkender.

Gegeten bij een restaurant aan de rand van de waterval, wel wat prijzig maar dat hebben we voor een keer maar voor lief genomen, want wie kan dat nu zeggen, Aan de rand van de Niagara Watervallen te hebben gedineerd.[e-1f60a]

Daarna was er bij de watervallen een schitterend schouwspel van allerlei kleuren in het water wat weer hele mooie plaatjes opleverde, Terug in onze B[e-38]B hadden we echt even tijd nodig om alles te verwerken.

We kijken terug op een dag met een ster, wel een hoogtepunt in onze reis.

We gaan nu slapen met alle beelden op ons netvlies. welterusten en tot morgen.

Ps. Lieve Thyz, Lotte en Sanne, Nog 7 nachtjes en we zijn weer thuis, ga maar aftellen, Opa en Oma missen jullie ook hoor, dikke knuffel en kuszzz van ons

• 09 Oktober 2023 - 06:28

`Margo:

Jaaa geweldig, dat jullie hier naar hebben uitgekeken snap ik. Geweldig, De kracht van het water en dan die kleuren, een droom die uitkomt[e-1f4cc]. En gelukkig niet koud gehad.hahahah.Wat een gewaarwording dat je een winterjas nodig hebt na zoveel zon. nog een mooie voortzetting.

• 09 Oktober 2023 - 07:24

Rens En Cora:

Alles wat je erover leest is waar, maar als je het zelf mag beleven is het met geen pen te beschrijven. ! Woorden schieten te kort, wat mooi. Fijn dat jullie warme jassen hadden aangeschaft, ik weet wel dat wij gewoon drijf nat waren van al het water wat door de lucht vliegt. De foto´s zijn ook indrukwekkend.

Wat zullen jullie lekker slapen, met het gebulder van de watervallen nog in je hoofd. Geniet nog maar lekker de laatste week!

Dikke kus voor jullie.

• 09 Oktober 2023 - 07:39

Raymond :

Supergaaf zeg!

dat wordt jullie niet meer afgenomen!

• 09 Oktober 2023 - 07:40

Angelique :

Wat Kuhl die watervallen

en wat een mooie kleuren

wij missen jullie wel maar zijn nu aan het aftellen met maar 1 cijfer

Als wij naar school gaan gaat de tijd ook snel

love you

miss you

veel plezier

Thyz, Lotte, Sanne

• 09 Oktober 2023 - 07:53

Hannie:

Prachtig! Wat geweldig om dit in het echt te kunnen en mogen zien!

• 09 Oktober 2023 - 09:00

Sijnie:

Prachtig! Wat een natuurgeweld!

Heel indrukwekkend! Een dag met een ster![e-1f31f]

Nog lang van nagenieten, heerlijk![e-1f929]

• 09 Oktober 2023 - 09:14

Joke En Dick:

Wij zeiden al dat we benieuwd waren naar de foto's van de N Watervallen,

nou dat is zeker een pracht, wat een geweld in positieve zin. Wij kunnen ons wel voorstellen dat dit zeer indrukwekkend is. Dit is een hoogtepunt in jullie reis kun je wel zeggen. Groetjes vanuit Lelystad.

• 09 Oktober 2023 - 10:53

Leni:

Univ

Hallo,wat en mooie belevenis, heel indrukwekkend jullie hebben wel genoten van deze mooie reis. Geniet nog van laatste mooie week

Liefs Leni en Wim

• 09 Oktober 2023 - 21:03

Chantal Mulder :

Echt super gaaf zeg, een hele belevenis. Hoe mooi kan de natuur zijn hé.

Begrijp dat dit een hoogtepunt is!

Nog heel veel plezier gewenst met alle mooie momenten die nog zullen komen.

Liefs Chantal, Esmee en Quinten [e-2764]️

• 10 Oktober 2023 - 17:35

Jacomien:

Wauw, fantastisch die foto's van de watervallen, ik snap wel dat het dan in het nog veel overweldigender is. Een dag met een gouden randje!

• 11 Oktober 2023 - 15:09

Jeroen En Carmen:

Wauw die watervallen zijn zo mooi! Zeker in de avond met al die lichten zeg. Super foto's weer en die warme jassen zijn denken wij toch wel heel erg fijn zo met deze omslag van temperatuur.[e-1f609]

Liefs