Terugreis Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu Terugreis Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

Terugreis Toronto

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

15 Oktober 2023 | Canada, Toronto

Vandaag op meerdere manieren een troosteloos begin van de dag.

Allereerst regende het pijpenstelen, en natuurlijk het afscheid van de familie.

Maar daarvoor nog even een laatste ontbijt bij Tim Hortons, waar Ome Henny ook elke morgen gaat koffiedrinken met zijn vrienden.

Dan naar Ome Henny en de rest van de familie, nog wat gesprekken gehad en de laatste verhalen gedeeld met Ome Henny, Lisa, Tom, Bernie en Troy, fijn om nog even samen te zijn.

Daarna kwam het onvermijdelijke afscheid wat de nodige traantjes kostte vooral voor Daan en Lisa, maar ook moeilijk om afscheid te nemen van Ome Henny want hij is 89 jaar en daarom hoogst waarschijnlijk de laatste keer dat Daan hem ziet, dus emotioneel en veel knuffels [e-1f625]

Maar we zijn wel blij en dankbaar dat we ze hebben ontmoet en kijken terug op mooie warme dagen.

Op weg naar Toronto nog even getankt bij een benzinepomp van het indianenreservaat, de benzine is daar veel goedkoper omdat ze geen tax hoeven te betalen, het scheelde 21 cent per liter, we betaalden nu 1.26 CD, dus in euro 0.88 cent, ongelooflijk!!!!

Onderweg begon toch de zon weer te schijnen letterlijk en figuurlijk. Eindelijk ook een mooie mailbox gevonden om een foto van te kunnen maken, dat wilde ik al 21 dagen maar dat lukte nooit en op de laatste dag gelukt.[e-1f44d] [e-1f600] Om 5 uur gearriveerd bij Henry en Elisabeth waar we weer hartelijk welkom werden geheten. We hebben ze mee uit eten genomen als dank voor hun gastvrijheid want ze stellen toch voor de tweede keer hun huis voor ons open op een hele lieve manier.

Het was erg gezellig en thuis nog even een drankje genomen en nog even dit stukje schrijven, we gaan het nog missen [e-1f602]

Lekker slapen en morgen gezond weer op voor onze vlucht terug naar Nederland, we kijken er ook wel weer naar uit om iedereen te zien, vooral onze kinderen en kleinkinderen. Love you all xxx

• 15 Oktober 2023 - 05:13

Danielle:

We kijken terug op 3 fantastische weken. Wij zijn dankbaar dit met elkaarvte hebben mogen en kunnen doen[e-1f48b][e-1f496][e-1f64f]

• 15 Oktober 2023 - 05:41

Rob:

Geweldig mooi om zulke herinneringen te maken!

Goede en veilige terugreis gewenst.

Gr Rob

• 15 Oktober 2023 - 06:24

Debora :

Het was een leuk om jullie reis te volgen. Elke dag benieuwd wat jullie reisverslag was. En helemaal genoten van de prachtige foto's.

Fijne en veilige vlucht.

• 15 Oktober 2023 - 07:43

Angelique :

Goede reis

Hopelijk krijgt het verdriet van afscheid nemen een mooi plekje bij de geweldige herinneringen

• 15 Oktober 2023 - 08:33

Ellen Nederveld :

Bedankt dat we met jullie mee mochten reizen op deze manier. Goede terugvlucht en alvast welkom thuis![e-2708]️ [e-1f1fe][e-1f1ea][e-1f3e0][e-1f618]

• 15 Oktober 2023 - 08:37

Sijnie:

Een dubbel gevoel, afscheid nemen van familie en van het prachtige land! En heerlijk weer naar huis!

Bedankt dat wij mee mochten genieten! Wat een geweldige herinneringen hebben jullie gemaakt!

Goede, veilige vlucht en terugreis, liefs!

• 15 Oktober 2023 - 11:31

Raymond :

Wat een belevenis!

die is in de pocket!!

enne uhhhhh neem ff paar jerrycans met benzine mee naar huis!

safe trip to home!

• 15 Oktober 2023 - 14:32

Arie En Aafke:

Bedankt dat jullie ons meegenomen hebben op jullie fantastische reis en vooral mooie foto's, een goede reis terug en in Nederland alles maar even verwerken en (denk ik) uitrusten.