weer een bijzondere dag - Reisverslag uit Sherbrooke, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu weer een bijzondere dag - Reisverslag uit Sherbrooke, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

weer een bijzondere dag

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

05 Oktober 2023 | Canada, Sherbrooke

Na een heerlijke nacht, wat ook wel nodig was na de prachtige ervaring van gisteren, eerst maar een heerlijk ontbijtje. Tenslotte gisteravond alleen maar chips [e-1f602]

Dat lukte wel bij een heerlijke Boulangerie, wat een feestje toch steeds weer.

Op weg voor een rit van 300 km naar Sherbrooke met onderweg weer fantastische idyllische plaatjes.

We blijven ons verwonderen over de mooie natuur.

Onderweg kwamen we voor het eerst een hert tegen en dat nog wel op een begraafplaats, wat een bijzonder moment en gelukkig konden we het voor jullie vastleggen op de foto.

Bij het motel aangekomen hadden we weer een speciale belevenis, het wachtwoord van de wifi was psalm 23:1, The lord is my Shepherd, I lack nothing , hoe bijzonder is dat.

Na een gesprekje met de eigenaar van het motel kwam hij even later terug met een man die zich voorstelde als Jan, hij komt uit België.

We verblijven dus zoals blijkt op het terrein bij de Evangelistische Kerk waar hij werkt, zijn missie is om de vele kerken hier in Sherbrooke met elkaar te verbinden en ook de studenten hierbij te betrekken, er worden elke dag gebedsdiensten gehouden, dus morgenochtend willen we even deze dienst bezoeken.

Na wat rust tijd zijn we op zoek gegaan naar een eetgelegenheid en kwamen uit bij een soort studentenpub, erg gezellig, het eten duurde wat lang maar uiteindelijk was het fantastisch lekker dus dat compenseerde de wachttijd.nu weer lekker slapen en uitrusten voor een nieuwe dag met steeds weer nieuwe cadeautjes, XXX

• 05 Oktober 2023 - 06:39

Laura:

Wat bijzonder dat de wereld dan toch weer even klein is! Zo zijn we toch allemaal een beetje verbonden. Ik ben benieuwd hoe de mis is. Veel plezier met jullie volgende avontuur!

• 05 Oktober 2023 - 14:05

Margo:

Zeg dat wel: Weer een bijzondere dag, m.n. Psalm 23:1. Het doet me denken aan de Indische Oceaan, toen we een bord zagen met de tekst: Great are the works of God. Word je toch even stil van.

Het is fantastisch te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben, en nog is het einde niet.

geniet verder!! Knuffel.

• 06 Oktober 2023 - 11:21

Joke En Dick:

Met psalm 23 kun je zeker je weg vervolgen................. die herfstkleuren zijn daar ook al zichtbaar, fraai hoor. Ja de natuur is mooi door HEM geschapen, maar dat wisten jullie wel. lekker eten en uitrusten en morgen weer verder, naar het volgende mooie moment. Groetjes van ons.