saaie weg naar een leuke verrassing - Reisverslag uit Montréal, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu saaie weg naar een leuke verrassing - Reisverslag uit Montréal, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

saaie weg naar een leuke verrassing

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

06 Oktober 2023 | Canada, Montréal

We zijn vandaag wat later weggegaan vanaf Sherbrook. Er was namelijk een dienst in het gebedshuis. En Aartje en Theo wilde daar graag heen. Eerst even ontbeten bij Bekkah's Backery. Daarna dus terug naar het motel. Wij zijn even wat gaan lezen en Aartje en Theo naar de dienst. Er was in eerste instantie muziek en ze hebben fijn gesproken met de voorganger. Het was even een dierbaar moment voor hun. Daarna zijn we onderweg gegaan naar Montreal. Doordat we de highway wilden vermijden kwamen we eigenlijk op een wat saaie weg terecht met veel industrie. Dit was voor het eerst dat we minder genoten hebben van de weg en de omgeving. Onderweg eigenlijk maar 1 keertje gestopt. Aangekomen op de plek van bestemming waar we verblijven worden we hartelijk ontvangen door de eigenaar. We blijken de hele basement te hebben. Het is echt een grote verrassing. Het is zeer ruim, schoon en we mogen gebruik maken van de tuin, wat we dan ook gelijk gedaan hebben. Ook hier is de temperatuur weer boven verwachting. namelijk 30 graden. Echt bizar. Het ziet er wel naar uit dat we met minder weer moeten gaan doen, dus genieten maar even volop. Vanavond alvast een beetje Peter zijn verjaardag gevierd, want in Nederland is hij al jarig.

Wij vinden het leuk dat er reacties geplaatst worden, voor ons echt veel toegevoegde waarde om te zien hoe mensen onze verhalen waarderen. Dus we kijken uit naar de volgende reacties.

• 06 Oktober 2023 - 06:40

Mariëlle :

Van harte gefeliciteerd!!!

wat zijn jullie prachtige herinneringen aan het maken.

• 06 Oktober 2023 - 06:42

Angelique :

Jammer van de reis maar toch wel een mooi einde en wat een heerlijk weer!

nog even genieten zolang het kan!

Happy Birthday!

maak er een mooie dag van [e-1f48b]

• 06 Oktober 2023 - 08:22

Hannie:

Zo, weer even bijgelezen. En niet te vergeten de foto's bekeken. Wat een majestueuze natuur! En walvissen gezien, Dat moet een geweldige ervaring geweest zijn. Super mooie gebouwen... die cathedraal.. echt schitterend! En ook nog wat spanning als je op, uiteindelijk, een soort van zandweg uitkomt waar je niet verder kunt...haha. Lieve mensen ga nog fijn verder met genieten en Peter, ik ken je wel niet, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag:))

• 06 Oktober 2023 - 09:06

Wim En Sijnie:

Wat mooi om een viering mee te maken! Best bijzonder Aartje en Theo[e-26ea]

Wat genieten jullie met z'n vieren van dit prachtige land, wat een geluksvogels met maar steeds mooi weer![e-1f31e]super! Geniet er nog maar even van!

Peter hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag![e-1f973][e-1f389] Geweldig om je verjaardag daar te vieren! Danielle, jij natuurlijk ook gefeliciteerd![e-1f381][e-1f382][e-1f37b] Maak er een mooie dag van! Lieve groetjes[e-1f618]

• 06 Oktober 2023 - 09:50

Conrad En Mirjam:

Wat een lekker weer daar, dat is vast al een mooi kadootje voor Peter zijn verjaardag [e-1f31e].

VAN HARTE [e-1f389] GEFELICITEERD [e-1f389] PROOST [e-1f37b][e-1f377]

jammer dat de vooruitzichten minder worden maar eerst zien dan geloven [e-1f609]

Maak er een mooie dag van daar met ze allen .

Gr conrad en mirjam

• 06 Oktober 2023 - 11:31

Joke En Dick:

Ha die Peter, als we dit schrijven ben je zeker jarig geweest lezen wij net, nou van harte gefeliciteerd met je verjaardag in het verre Canada en nog veel gezonde jaren erbij natuurlijk. Het is bijzonder dat je op je verjaardag zo'n reis maakt, dat gebeurt niet vaak schatten wij zo in. Zo te zien genieten jullie nog steeds en als cadeautje prachtig weer, heerlijk warm. Neem lekker een bokbiertje en de dames een heerlijk wit wijntje dan doen wij dat hier ook en proost op je verjaardag. Groetjes!!

• 06 Oktober 2023 - 16:27

Jeroen En Carmen:

Wij gunnen jullie deze prachtige reis zo! En wat is het toch geweldig dat het alle verwachtingen overtreft!! Jammer van de reis maar wij weten zeker dat dat zo vergeten is met alles wat jullie nog gaan zien!

Lieve paps gefeliciteerd met je verjaardag!! Super bijzonder dat je dit in Canada mag vieren. Wie had dat gedacht...[e-1f973][e-1f618]

Heel veel liefs van ons[e-1f618]

• 06 Oktober 2023 - 17:26

Marco En Kids:

Ondanks de wat mindere weg vandaag toch nog steeds super wat jullie allemeel beleven mee mogen maken en zien. Echt heel mooi [e-1f929]. Peter van harte met je verjaardag en ondanks dat jullie het al gevierd hebben gewoon straks nog een keer [e-1f609]. Geniet nog lekker daar. Dikke kus van ons.

Groetjes Marco, Esmée en Quinten

• 09 Oktober 2023 - 05:48

Margo:

Jammer om op een saaie weg te rijden, maar gelukkig wordt ie steeds korter en dan zijn er weer bijzondere te beleven en te zien. Peter van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Beetje laat maar toch. Geniet verder van jullie prachtige reis