Old Town Québec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu Old Town Québec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

Old Town Québec

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

03 Oktober 2023 | Canada, Québec

Vanochtend even rustig aan gedaan omdat we geen reisdag hebben, ook lekker.

Daarna naar het oude vesting gedeelte van Québec.

Eerst genoten van een super lekker ontbijt, ook een lunch tegelijk want de porties zijn hier echt mega.

Jullie denken waarschijnlijk ze doen niets anders dan eten en drinken, maar dat valt erg mee hoor [e-1f60a]

Een paar uur rondgelopen in deze prachtige omgeving, wat een fantastische dingen mochten we weer zien

De citadel en de hele omgeving er om heen is heel mooi en ook de geschiedenis erachter.

Heel veel stappen gezet vandaag, meer dan 10.000. goed om al het lekkere eten weer te verbranden [e-1f602]

We willen vandaag thuis eten, want met een kok in ons gezelschap moet dat ook een keertje kunnen, het zoeken van een supermarkt was nog even een dingetje maar het is gelukt en we eten lekker pasta met saus en verse groenten. verder een rustige avond met goed gezelschap en fijne gesprekken, welterusten ( o nee, voor jullie goedemorgen ) [e-1f60d]

• 03 Oktober 2023 - 08:40

Joke En Dick:

Inderdaad goedemorgen voor ons en voor jullie "goede middag" toch, maar het ziet er allemaal lekker uit, maar op de vroege morgen warm eten! Tja het is wel een goede basis voor de dag met zo'n 10.000 stappen en meer. Leuk weer een berichtje te hebben ontvangen en de groetjes van ons. Morgen weer een reisdag, wij denken wel...........toch.

• 04 Oktober 2023 - 00:01

Conrad En Mirjam:

Wat ziet het er weer fantastisch uit en wat een mooie gebouwen[e-1f3f0] ook daar .

Leuk zo die afwisseling van natuur en steden erg leuk om te zien[e-1f913][e-2757]️

Ook eindelijk eens een foto waar jullie allemaal op staan [e-1f468]‍[e-1f469]‍[e-1f467]‍[e-1f467] hèhè, we dachten al dat jullie er stiekem niet allemaal waren [e-1f92a]

We blijven jullie nauw volgen om het avontuur mee te krijgen .

Dus snel weer in de auto [e-1f698] voor het volgende avontuur [e-1f4f8]

Heel veel plezier weer verder en drive safe [e-1f697]

[e-2764]️[e-1f618]Liefst conrad en mirjam [e-1f618][e-2764]️

Peter, Daan, Aartje, Theo

Wij Peter en Daan, Theo en Aartje gaan met elkaar genieten van het mooie Oost Canada en van alles wat dit gedeelte van Canada ons te bieden heeft. Graag houden wij jullie op de hoogte van onze belevenissen, en zullen indien mogelijk dagelijks een verslag maken hiervan.

Actief sinds 17 Aug. 2023