Eerste dag Quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu Eerste dag Quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

Eerste dag Quebec

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

02 Oktober 2023 | Canada, Québec

Na een nacht goed geslapen te hebben en een Intercontinentaal ontbijt.... Nou ja Croissantjes, koud ei en een koffie die niet te drinken was, zijn we weer in de auto gestapt. De reis is vandaag niet te ver. We hoeven maar 130 kilometer en hebben bedacht dat we nu niet te veel zouden afwijken. Maar ja als de piloot en de co piloot niet goed opletten met het invullen van de navigatie, komen er toch wel wat kilometers bij. Maar goed, we hebben de tijd. Wat een geweldig weer! Gezien het weekend was zagen we ook heel veel motorrijders, en cabrio's. maar ook andere geweldige speciale auto's. Hele groepen gingen via deze route. Het was ook een waanzinnige weg die we reden. Vooral langs de rivier. Waar we een prachtige brug tegen kwamen. Deze moest natuurlijk op de foto. Sorry Aartje verkeerde foto [e-1f602]

Onderweg wilden we een kop koffie drinken. We kwamen uit bij een restaurantje. Zoals Peter zei een lieve vrouw maar die koffie was knudde [e-1f917] Dus maar weer ingestapt. Eenmaal in Quebec aangekomen toch maar weer wat gaan eten en de dorst lessen. Doen we gelukkig niet zo veel [e-1f605] Het appartement is gezellig en goed verzorgd. Ook met wasmachine en droger, dus dat was wel even fijn, vooral omdat we natuurlijk zo licht mogelijk reizen. Dus weer schone spullen. Vandaag even door de wijk gewandeld en daar ook gegeten. Morgen weer een dag. We gaan dan naar het oude centrum van Quebec. Tot dan!

• 02 Oktober 2023 - 08:43

Margo:

Ondanks een Kopje Knudde Koffie toch een mooie tocht langs de rivier. Als je maar geniet. Als ik de foto’s zo zie dan komt er straks weer een bijzonder fotoalbum tevoorschijn[e-1f44d][e-1f44d].

• 02 Oktober 2023 - 09:06

Jacomien:

Daarom drink ik nou thee ;-)

• 02 Oktober 2023 - 15:42

Joke En Dick:

Een tijdje niets vernomen zijn jullie er weer, nou prachtig weer inderdaad zo te zien en lekker aan het genieten in Quebec. Neem ook eens een foto van jullie bolide want die BMW mag ook wel gezien worden al is het geen cabrio, hij zal wel fantastisch rijden denken wij. Nou luitjes hartelijke groet vanuit Lelystad, het is trouwens hier ook prachtig weer steeds een graad of 20-23 ook heerlijk.

Peter, Daan, Aartje, Theo

Wij Peter en Daan, Theo en Aartje gaan met elkaar genieten van het mooie Oost Canada en van alles wat dit gedeelte van Canada ons te bieden heeft. Graag houden wij jullie op de hoogte van onze belevenissen, en zullen indien mogelijk dagelijks een verslag maken hiervan.

Actief sinds 17 Aug. 2023