Sightseeing Toronto - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu Sightseeing Toronto - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

Sightseeing Toronto

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

25 September 2023 | Canada, Mississauga

Na een heerlijke nachtrust en een lekker ontbijt bij onze geweldige gastheer en gastvrouw zijn we naar Toronto gebracht door Henri. Hij was zo lief om ons te brengen naar de opstapplaats van de de drop on drop bus. Een hele leuke en mooie ervaring om op deze manier de miljoenen stad te ontdekken. Onze eerste stop was bij Casa Loma een prachtig Kasteel ( wel even in stijgende lijn naar boven) maar zeer de moeite waard. Daarna weer in de bus naar de CNN Tower. Wat geweldig om te zien en zo hoog, vooral voor Aartje was dat heel leuk, :) Prachtige blauwe luchten erboven voor de nodige foto's. Gewandeld naar Harbour Area en aan het water een drankje gedronken en geluncht.

Van daaruit met de drop on drop off bus naar het Distillery District. wel echt het hoogtepunt van de dag, mooie oude gebouwen geïntrigeerd in de moderne architectuur, bijzonder om te zien hoe dat match met elkaar. En de sfeer was er zo fijn, met muziek en een een whiskey proeverij. Nog naar een supergroot overdekt winkelcentrum geweest want er moest nog even van het toilet gebruik gemaakt worden, want een bizar grote oppervlakte aan winkels en eettentjes.

Henri gebeld en die haalde ons weer op, wat hem ongeveer anderhalf uur heeft gekost ( sorry Henri ):

Toen we thuiskwamen had Elisabeth een heerlijke maaltijd klaargemaakt. Wat een super logeeradres hebben we hier.

Nu naar bed want we willen morgen weer uitgerust aan een nieuwe dag beginnen.

Lieve groetjes voor iedereen en een extra knuffel voor de kinderen en kleinkinderen.

• 25 September 2023 - 08:43

Rob:

[e-1f496][e-1f44c]

• 25 September 2023 - 08:56

Wil & Iryna:

[e-1f604] een goede morgen, Leuk dat jullie dit zo ervaren , het zijn natuurlijk hele mooie plekken en het worden zeker mooie onderwerpen om lang over na te genieten en over te praten. ( dat is het nu al via je verslag ) Top[e-1f44d]

Iryna en ik wensen jullie een prachtige vakantie . Maar dat zal best goed komen.

Heel veel plezier.

• 25 September 2023 - 10:34

Angelique:

Wat leuk! En wat een mooie stad zo te zien aan de foto's

Geniet ervan en op naar een mooie nieuwe dag morgen

Liefs van ons en een dikke knuffel van Thyz, Lotte en Sanne

• 25 September 2023 - 18:45

Arie En Aafke:

Prima naar de zin zo te lezen. Jullienog een mooie reis en geniet met z'n vieren.

• 26 September 2023 - 17:03

Joke En Dick:

Zo Toronto die miljoenen stad, is mooi ook uit zo'n open bus en natuurlijk de nodige uitstapjes.

Leuk om te zien. Groetjes van ons.

• 27 September 2023 - 20:51

Marco En Kids:

Wauw wat een indrukwekkende panden om te zien (oud en nieuw door elkaar) en met die toren die komt me bekend voor van tv [e-1f60e] en die hebben jullie in het echt mogen zien. Hoe gaaf!

• 28 September 2023 - 08:22

Gerda En Ilona:

Brings back memories.

Ja toronto is een mooie stad en eigenlijk 1 dag veel te kort.

Ben benieuwd naar de rest van jullie reis.

Geniet ervan.