wat een goed begin - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu wat een goed begin - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

wat een goed begin

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

24 September 2023 | Canada, Mississauga

Wat een lange eerste maar mooie dag. Na mooi op tijd te zijn op Schiphol moesten we door naar de gates. Op zich viel het ons alles wel mee. De vlucht ging mooi op tijd en hadden waarschijnlijk wind mee, want we waren ruim 40 minuten eerder op plaats van bestemming. Toronto. Hier werden we op gewacht door Daniëlle haar neef Henry. Wat een fijn weerzien was dat. Hij bracht ons naar de autoverhuur waar wij ons vervoer voor de aankomende 21 dagen hebben opgehaald. Wauw wat een bak. Een BMW X5. Hier zullen we vele gezellige mooie momenten in doorbrengen.

Bij Henry en Elisabeth kregen we een warm welkom. Heerlijk buiten gezeten en geborreld. Henry en Elisabeth hebben ons mee uit eten genomen en dat was een feestje. Nu is de koek wel op en gaan we onze ogen maar eens dicht doen. Want het was al met al een hele lange maar leuke eerste dag.

• 24 September 2023 - 07:41

Katja:

Op naar een groot avontuur!!

Een hele fijne vakantie!!!

• 24 September 2023 - 13:30

Gerda:

Mooi dat de reis goed verlopen is.

Ja mooie bakkies kennen ze daar wel in verhuur.

Wij hadden x klein bakkie gehuurd kregen we een lincoln town car 2005 mee. Konden we lang uit inliggen! Vond wel fijn zo een upgrade!

Tot jullie volgende verslag.

• 27 September 2023 - 20:49

Marco En Kids:

Haha eindelijk een echte auto [e-1f61b], op een hoop veilige kilometers.

Have Fun!!

Peter, Daan, Aartje, Theo

Wij Peter en Daan, Theo en Aartje gaan met elkaar genieten van het mooie Oost Canada en van alles wat dit gedeelte van Canada ons te bieden heeft. Graag houden wij jullie op de hoogte van onze belevenissen, en zullen indien mogelijk dagelijks een verslag maken hiervan.

Actief sinds 17 Aug. 2023