ons vertrek naar Canada - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu ons vertrek naar Canada - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

ons vertrek naar Canada

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

22 September 2023 | Nederland, Lelystad

Tja een spontane ga mee.

Dat was de start van ons nieuw avontuur. Peter en Daniëlle vertelde dat ze op reis wilden gaan. Na hun verhaal zei Peter “Ga met ons mee”. Dat was een super plan. Dus na het aan beide zijden te hebben laten bezonken (wat maar heel kort nodig was), hebben we met z’n alle ja gezegd.

Ditmaal gaan we met ons vieren ( Theo, Aartje, Peter en Daniëlle) naar het wonderschone Oost-Canada. Een klein stukje familie bezoek en een heel groot stuk avontuur. We hopen de woeste kleurrijke Indian Summer te ervaren. Maar ook de pracht van alle mooie steden en omgevingen. We hopen ook de wondere wereld van de walvissen te gaan ervaren. We beginnen in Toronto en gaan binnendoor naar vele stopplaatsen, zoals onder andere Trois-Rivieres, Quebec en Montreal. Reis met ons mee, en hopen dat net als wij jullie enorm gaan genieten van alle mooie, leuke en hilarische ervaringen.

• 22 September 2023 - 20:04

Marco Huijzer :

Heel veel plezier op deze mooie trip die te wachten staat. Geniet van alles om je heen, met en van elkaar [e-1f60d].

groetjes Marco en de kids

• 23 September 2023 - 18:14

Rens En Cora:

Geniet van deze mooie vakantie, leuk om te volgen waar jullie reis naar toegaat. Lieve groeten voor jullie[e-1f618]

• 23 September 2023 - 22:27

Wim En Sijnie:

Lieve mensen,

Heel veel plezier! [e-1f917]

Geniet van deze prachtige ervaring! [e-1f31e][e-1f6e9]

Super leuk, dat wij dit op deze manier mee kunnen genieten![e-1f496][e-1f618]

• 24 September 2023 - 12:24

Conny En Jan Van Der Wal:

Wat een super begin, dat is al de helft.... Heel veel plezier en geniet lekker van elkaar. Dikke knuffel van ons [e-1f618]

• 24 September 2023 - 13:01

Conrad En Mirjam:

Super veel plezier en hopen dat jullie al het moois te zien krijgen wat het oosten van Canada [e-1f1e8][e-1f1e6] te bieden heeft. [e-1f3d5][e-1f3de][e-1f333]

Peter, Daan, Aartje, Theo

Wij Peter en Daan, Theo en Aartje gaan met elkaar genieten van het mooie Oost Canada en van alles wat dit gedeelte van Canada ons te bieden heeft. Graag houden wij jullie op de hoogte van onze belevenissen, en zullen indien mogelijk dagelijks een verslag maken hiervan.

Actief sinds 17 Aug. 2023