Algonquin park richting Pembroke - Reisverslag uit Pembroke, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu Algonquin park richting Pembroke - Reisverslag uit Pembroke, Canada van Peter, Daan, Aartje, Theo - WaarBenJij.nu

Algonquin park richting Pembroke

Door: Peter, Daan, Aartje, Theo

Blijf op de hoogte en volg Peter, Daan, Aartje, Theo

27 September 2023 | Canada, Pembroke

Vanmorgen om half negen al weer startklaar voor ons vervolg van de reis.

We hadden geen ontbijt bij deze overnachting dus na een kwartier zagen we Erica's Bakery en dat zag er heel gezellig uit dus we besloten daar te ontbijten maar omdat we er voorbij waren moesten we even op een weggetje draaien en daar was al ons eerste foto moment van de dag. wat een rust en stilte, wauw.

Een heerlijk ontbijtje gehad en de eigenaresse maakte even een praatje en vertelde dat haar ouders uit Groningen kwamen. Zo leuk hoe de mensen hier reageren en hoe vriendelijk ze zijn.

Weer verder op een prachtige route van 170 km door het natuurgebied, met alleen maar prachtige kleurrijke plaatjes van bomen en meertjes etc. nog even gestopt bij een pompoenkwekerij met heel veel mooie en grote pompoenen, Dit in verband met Halloween wat hier natuurlijk heel erg leeft.

We moesten ook nog even tanken en toen ook heerlijke koffie gedronken in Madawaska waar ze koffie zetten met eigen gebrande koffiebonen.

De reis vervolgd met onderweg verschillende mooie uitzichtpunten waarna we om ongeveer 3 uur bij onze volgende slaapplek aankwamen in Pembroke.

Lekker gerelaxt en daarna heerlijk gegeten bij Finnigan's, nu weer tijd voor ons bedje, Welterusten en liefs XXX

Nog even een dingetje, we krijgen heel veel leuke en lieve appjes maar we zouden het erg leuk vinden als jullie ook op deze site zouden willen reageren. Dat kunnen we dan weer gebruiken als we later een fotoboek willen maken, Dank je wel allemaal voor jullie reacties

• 27 September 2023 - 03:05

Daniëlle:

Wat een wonderbaarlijk avontuur beleven we. Moeder Natuur in haar mooiste vorm. We genieten en lachen enorm met elkaar. En dit is allemaal nog maar het begin[e-1f970]

• 27 September 2023 - 05:19

Margo:

goedemorgen "Canadezen"

Vanmorgen kreeg ik het eerste berichtje binnen, het is nu 27 september 05.15 uur.Vandaag ga ik er even voor zitten om de verslagen te lezen en de foto's te bekijken.Later meer. groetjes Margo

• 27 September 2023 - 09:49

Angelique:

WAUW wat een plaatjes die foto's

Het is zelfs voor mij rustgevend om naar te kijken.

• 27 September 2023 - 10:13

Margo:

Lieve mensen,

Wat een prachtige foto's en wat een heerlijke verhalen. Het is natuurlijk mooi om in deze tijd van het jaar daar te zijn. Je krijgt een totaal ander beeld dan van Europa .Ik vroeg me af of die rode schoolbus nog in gebruik is. Ik ga jullie verder volgen, leuk hoor om zo mee te reizen, alhoewel ik liever in jullie schoenen zou staan. [e-1f602]!! Voor vandaag weer mooie uitzichten, bijzondere plekken en veel lol, om wat dan ook, gewenst.

lieve groet,

Margo

• 27 September 2023 - 19:31

Conrad En Mirjam:

Wat een prachtig avontuur [e-1f304] ,en wat een mooie foto's [e-1f4f8], de lol krijgen wij natuurlijk niet mee maar weet zeker dat wij stiekem daar ook bij willen zijn [e-1f602][e-1f609]

[e-1f48b] Veel liefs allemaal [e-1f48b]

Conrad en Mirjam [e-1f618]

• 27 September 2023 - 20:53

Marco En Kids:

Wat een super mooie foto's. Wat een avontuur en fijn te zien en te lezen dat jullie zo met elkaar genieten. We zien weer uit naar jullie volgende verslag [e-1f618].

Marco en de Kids uiteraard.

• 28 September 2023 - 01:29

Hannie:

Wauw, even een inhaalslag gemaakt..wat hebben jullie al veel gezien en wat is het daar super mooi! Leuk om op deze manier een beetje mee te reizen[e-1f60a]

• 06 Oktober 2023 - 14:54

Marja En Chris :

Hoi vakantiegangers, wat een prachtige belevenis en schitterend foto’s. Deze reis zal straks weer een prachtig reis en fotoboek opleveren. Veel plezier en doe voorzichtig